tisdag 2 juni 2009

Jovars!

sitter i datasalen nere i våran kalla korridor, det är nog en av de sista gångerna vi sitter här nu. Men lika glad är jag för det!
Ska nog ta mitt våldtäcksoffer och dra ner mot stan!
Gårdagen var kul,
jag var ful
Jag behöver en dusch
Så jag slipper lukta usch
Sofia, jag hatar inte dig
Du är min favvotjej!
Jag är avundsjuk på Emma
Jag vill inte längre bo hemma
Våran klass är fan i mig bäst
Tror att jag kanske ska införskaffa mig en häst
Så jag kan rida iväg
Jag är trött och känns som en släg.
Fråga mig inte vad en släg är
Jag vet inte, men jag är kär
Kär i favvokille
Han, Micke är ett jävla snille
Livet går inte dirket som en dans
Men jag litar på att jag får en ny chans.
Den vita mössan är nu på
Vill att det ska vara bra väder och så
Om det regnar på fredag ska jag någon dänga
För jag vill bara i solen hänga
Idag fick stå ute och ta kort
Det blev väder av en dålig sort
Fan Malin, mitt rim är ditt fel
Det blir bara barnsligt och stel.
Nu ska jag ut och leka i staden
Och min mössa, jag ska ha den.
Tack och hej!
Leverpastej

Inga kommentarer: