onsdag 3 juni 2009

2 dagar... 2 dagar!!

nu är fan i mig snart våran tur
trots vädret är jag icke sur!
lite stressigt för allt som ska ske
men den som inte är det må vara lite snee
Det var brännboll med klassen igår
Tror det bara var Emma som fick sig ett sår
När hon ett slagträ slog sönder
Men vi kan köpa nytt, vi är ju inga bönder! ;)
En kokt på OK fick avsluta kvällen
Gårdagen blev kasnke inte värsta skrällen
Men det var mys att få träffa klassen
Kändes inte som värsta lassen
Att ut i fulvädret gå
Jag ville ju bara mina gosbjörnar nå
SPIT - Snart är det faktiskt slut
Vi ska faktiskt gå i världen ut
Känns lite jobbigt och tungt
Men många andra har redan gjort det så det är nog lugnt.
Imorgon ska vi flaket dekorera
Hade varit kul om vi något stort brodera
Men vi kan fixa det med lakan och spray
Jag undrar jag, kommer vi måla en pastej?
Det känns som med våran fantasi kan allt hända
Och kanske gör vårat flak oss kända?
Kan alla snälla nu hålla tummarna för oss
För vi studenter vill inte med ovädret slåss
Solen måste få kika fram
Så vi kan fira våran dag med glitter och glam!
SPIT, jag gillar er så mycket
På fredag lämnar vi bästa avtrycket!
Alla vill minnas som en stjärna
Så lämna inte hemma eran hjärna
Var smarta, jag ska försöka
Ska ta det lugnt och absolut inte röka!
Puss och kram
Nu ska vi aldrig mer vara lam!


Inga kommentarer: